رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان تهديد به انتشار تصاوير خانوادگی و اخاذی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ "علي اصغر افتخاری" رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر تهديد و اخاذی در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاكی، شخصي ناشناس در يكي از نرم افزارهاي پيام رسان موبايلی با اغفال دختر ده ساله‌اش و جلب اعتماد وی، تصاوير خانوادگی شاكی را دريافت و با سوء استفاده از آن تصاوير اقدام به تهديد انتشار تصاوير در فضای مجازی و اخاذی کرده است.
رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت : با انجام اقدامات فنی و تخصصی سه نوجوان که در این امر دخیل بودند در استان تهران شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی اكيپی از اين پليس در يك عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير کردند.

سرهنگ افتخاری افزود: در بازجویی صورت گرفته متهمين به بزه انتسابی اعتراف و در ابتدا هدف از اين كار خود را مسائل اخلاقی عنوان كه در ادامه اقدام به تهديد خانواده شاكی برای انتشار تصاوير خصوصی و اخاذی کردند.
وی گفت: متاسفانه برخی از والدين اقدام به خريد گوشی های هوشمند برای فرزندان خود می نمايند ولی نظارت و كنترلي بر روی آنها ندارند كه اين امر موجب بوجود آمدن مشكلاتی از اين قبيل برای فرزندان می شود.
انتهای پیام/ر

دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی دختر 10ساله

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.