مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه بر لزوم هدایت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سمت فناوری‌های نوین د راستای ارتقای این آموزش‌ها و تقویت تولید ملی تاکید کرد.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناصری امید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه تغییر نگرش و دیدگاه مردم نسبت به کار و مهارت آموزی و نهادینه کردن فرهنگ کار و کارآفرینی و اشاعه آن در بین خانواده ها را از جمله دغدغه های آموزش های فنی وحرفه ای برشمرد.

وی با بیان اینکه  سرمایه گذاری درمنابع انسانی بیش از سرمایه گذاری در منابع طبیعی، به رشد اقتصادی کمک می کند گفت: جامعه ای که درآن فرهنگ مهارت آموزی و کار وجود ندارد جامعه ای بی روح  است.

ناصری امید گفت:باداشتن نگاه تولیدی در کارگاه های آموزشی و اجرای مطلوب تبصره ۷۵ و قراردادهای ماده ۱۷ قانون الحاقی آموزش فنی وحرفه ای، کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از حداقل منابع، می توان به رونق بیشتر مراکز آموزش فنی وحرفه ای کمک کرد.

ناصری امید در خصوص المپیاد ملی مهارت گفت: المپیاد ملی مهارت می تواند یک ویترین از عملکرد همکاران باشد و مهم تر از آن اینکه نباید به المپیاد در سطح شهرستانی و استانی نگریست چون بازتاب جهانی دارد و می تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد باید نگاه مان ملی و جهانی باشد.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.