فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرد: ششمین دور رقابت‎های لیگ برتر فوتبال این کشور با حضور هشت تیم از ۱۶سنبله در کابل آغاز می‌شود.

ششمین دور رقابت‎های لیگ برتر فوتبال افغانستان از ۱۶ سنبله آغاز می‌شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف کارگر معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان گفت: ششمین دور رقابت‎های لیگ برتر فوتبال افغانستان با حضور هشت تیم در تاریخ، ۱۶سنبله در کابل آغاز می‌شود.

وی افزود: با سفارت چین توافق کرده ایم که کار ساختن نورافکن‌ها را آغاز کنند و با آغاز این رقابت‏‌ها، مسابقات از طرف شب برگزار خواهند شد که این کار پس از سی و پنج سال صورت می‎گیرد.

تیم ‌های حاضر در این لیگ، پس از سپری کردن رقابت‎های گزینشی، اکنون به کابل آمده اند و تمرینات آماده سازی را برای حضور در این دور از بازی ها آغاز کرده اند.

«ایگن بایر اوف» مربی تیم د میوند اتلان که تجربه دو بار قهرمانی را با شاهین آسمایی در کارنامه دارد، می‎گوید که شاگردانش را بسیار آماده کرده است.

وی افزود: می‎خواهم طعم شرین قهرمانی را با د میوند اتلان بچشم، د میوند اتلان، پارسال در بازی فاینل همرای شاهین آسمایی بازی کرد، تیم خوبی است و این بار هم ما بازی کنان خوبی داریم و فقط به فکر قهرمانی هستیم.

فیض محمد فیضی مدافع تیم د میوند اتلان نیز گفت: تیم‎ها بسیار خوب است، امروز، روز اول تمرینات بود بسیار فزیکی کار کردیم و کمی خسته هم شدیم، اما بخاطر قهرمانی باید تلاش کنیم، مربی ما تجربه قهرمانی با شاهین آسمایی را دارد و ما امیدواریم که این بار قهرمان شویم.

ولی جان ایگن بردی اوف، مربی تیم فوتبال د اباسین سپی اظهار داشت: تیم د اباسین، تیمی است که تاکنون خوب ندرخشیده و من می خواهم که این بار تا مرحلۀ نیمه نهایی باید پیش برود.

 بازی‌های لیگ برتر افغانستان، بزرگترین و پربیننده‌ترین رقابت های فوتبال در افغانستان است. این پیکار‌ها سال یک بار باحضور هشت تیم از هشت حوزه افغانستان در میدان ورزشی فدراسیون فوتبال برگزار می‎شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار