دو مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا ورزی و حسین سهیلی‌زاده از شبکه آی فیلم پخش می‌شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم؛ دو مجموعه تلویزیونی جدید روی آنتن شبکه آی فیلم می‌روند.

مجموعه تلویزیونی «تبریز در مه» به کارگردانی محمدرضا ورزی از جمعه سوم شهریور ساعت 23 ، در 28 قسمت به روی آنتن خواهد رفت.

از جمله بازیگرانی که در این مجموعه تاریخی به ایفای نقش پرداخته‌اند، کوروش تهامی، جمشید مشایخی، محمد مطیع، محمدرضا شریفی‌نیا، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، زهیر یاری، حسین محب‌اهری، شهرام عبدلی، امیر دژاکام، چنگیز وثوقی، ولی‌الله مؤمنی، امیریل ارجمند، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی،عنایت بخشی هستند.

این مجموعه تلویزیونی تاریخی که علی لدنی تهیه کنندگی آن را عهده‌دار بود، ماجرای جنگ‌های ایران و روسیه را در زمان فتحعلی‌شاه قاجار و عباس میرزا به تصویر کشیده‌ است.

همچنین؛ مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» ساخته حسین سهیلی زاده که پیش‌تر از شبکه دو سیما پخش شده بود، در 25 قسمت از آی فیلم پخش می‌شود.

«دوقلوها» که ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند، داستان خواهر و برادر دوقلویی است که در ظاهر شباهتی به یکدیگر ندارند. دوقلوهای نوجوان متوجه نیروی خارق العاده‌ای می شوند که در وجود خود دارند و به وسیله آن می توانند کارهای غیرممکن انجام دهند.

لاله صبوری، علی عمرانی، فرزان خدوی و شادی گلستان بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی فانتزی به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» هر روز ساعت 17:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود.

 

انتهای پیام/

 

پخش دو سریال جدید از شبکه آی فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.