رقابت های چهار وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز( سه شنبه)در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری اوزان 59 ، 66، 80 و 130 کیلو گرم در سالن اکورود هتل آرنا شهر پاریس فرانسه آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل کیم سئونک هاک از کره جنوبی با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعدی مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد. وی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی دنیس دامیانکوف از اوکراین را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی مقابل ماتیوس برناتک از لهستان 4 بر یک مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این فرنگی کار ارمنی قادریان به گروه شانس مجدد رفت. قادریان در گروه بازنده ها ابتدا بايد به مصاف بيوربرگ از سوئد برود و در صورت پيروزی بر اين حريف در دور بعد با پاسكال ايزل از آلمان كشتی می گيرد و در صورت شكست اين حريف به ديدار رده بندی راه مي يابد تا به مصاف زورابی داتوناشويلی از گرجستان برود.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی 4 بر یک مغلوب شد و با توجه به راهیابی این کشتی گیر به دیدار فینال قوره جیلی به گروه شانس مجدد راه یافت.
انتهای پیام/


الیاسی در دیدار رده بندی رقابت های جهانی کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار