سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت : همه کشتی گیران خوب بودند و امیدوارم بتوانیم همین برنامه را تا المپیک 2020 ادامه دهیم .

اشکانی : همه کشتی گیران خوب بودند / عنوان نایب قهرمانی جهان را به مردم تقدیم می کنمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان علی اشکانی سرمربیتیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان گفت : خدا را شاکرم زیرا بچه ها مزد زحمتشان را گرفتند این نایب قهرمانی حاصل یک کار گروهی همراه با انسجام و اتحاد بود این جوانان حرف های زیادی در آینده خواهند داشت . 

او افزود: ما تیم را برای بازی های المپیک 2020 آماده کرده اینم اگر ما تا بازی های المپیک بتوانیم در هر وزن چند کشتی گیر خوب بسازیم حتما مدال های بیشتری به دست خواهیم آورد. 

اشکانی در پاسخ به این سوال که عملکرد کدام کشتی گیر بیشتر مورد توجه بوده و کدام کشتس گیر نتوانسته خواسته ها را برابرده کند بیان داشت : من از همه کشتی گیران راضی هستم بچه ها چیزی کم نگذاشتند و با تمام توان جنگیدند 6 کشتی گیر ما برای نخستین بار که رینگ مسابقات جهانی را می دیدند . به نظرم نباید توقع بیشتری داشت بچه ها با غیرت بودند و جنگیدند  . 

او درباره عملکرد داوران هم گفت : به هر صورت داور در کشتی فرنگی به گونه ای است که دست داوران بازتر از گذشته  است و می توانند کار های بیشتری انجام دهند متاسفانه ما هم مانند دیگر تیم ها از داوری آسیب دیدیم .

اشکانی افزود : کشتی فرنگی امروز به جایگاهی رسیده که بیشتر مدال ها بین تیم ها تقسیم می شود . این نشان از پیشرفت کشتی دارد همان طور که دیدیم بسیاری از مدال آوران گذشته در این مسابقات ناکام بودند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت : امیدوارم بتوانیم تا المپیک تمام برنامه هایمان را عملی کنیم و جا دارد همین جا از مردم خوبمان که برای موفقیت ما دعا کردند تشکر کنم. و این عنوان نایب قهرمانی را به آن ها تقدیم کنم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار