هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: باوجود قطعی برق پروژکتور ورزشگاه دستگردی داور می توانست جریان بازی را ادامه دهد و بی دلیل آن را 30 دقیقه به وقفه انداخت.

رضاوند: داور بی دلیل 30 دقیقه بازی سایپا و تراکتور را متوقف کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند درباره شکست سایپا مقابل تراکتورسازی گفت: بازی بدی مقابل تراکتور انجام ندادیم اما فکر می کنم وقفه ای که در روند بازی به وجود آمد، در شکست ما تاثیرگذار بود. در کل بازی متعادلی برابر حریف انجام دادیم و روی اشتباهاتمان شکست خوردیم.

او ادامه داد: دیدار سایپا و استقلال فشار زیادی به ما آورد و این امر در خستگیمان تاثیرگذاشت. درباره قطع شدن برق هم باید بگویم این موضوع سبب شد تا بدن هایمان سرد شود و نتوانیم با وضعیت خوبی بازی را ادامه دهیم. در کل در دیداری که می توانستیم به پیروزی برسیم یا دست کم با یک امتیاز از زمین بیرون بیاییم، شکست خوردیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا درباره اینکه قطعی برق نورافکن ورزشگاه دستگردی تاثیر خاصی درجریان بازی نداشت، گفت: به نظر من هم داور می توانست بازی را ادامه دهد و بی دلیل روند آن را بین 25 تا 30 دقیقه متوقف کرد. با این اتفاق احتمال آسیب دیدگی بازیکنان هر 2 تیم وجود داشت چراکه ما پس از پایان وقت استراحت بین 2 نیمه تنها 20 دقیقه بازی کردیم و باردیگر مجبور شدیم بدن هایمان را گرم نگه داریم تا دچار مصدومیت نشویم.

انتهای پیام/

اظهارات رضاوند درباره دیدار سایپا و تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار