سرناظر ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی کردستان گفت:‌ تمام باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی در سطح استان در قالب بازرسی‌، مورد بازدید و نظارت قرار خواهند گرفتند.

سجاد پیرخدری سرناظر ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی کردستاندر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: دور اول بازدید از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی توسط ناظران و بازرسین هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان، در روزهای گذشته آغاز شده است.

 وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان شهریورماه سال جاری تمامی باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی در سطح استان در قالب بازرسی‌، مورد بازدید و نظارت قرار خواهند گرفتند.

 مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی کردستان افزود: در این دوره از بازرسی‌ها به تعدادی از باشگاه‌داران تذکرهایی اعم از آمار ورزشکاران سازمان یافته (بیمه ورزشی)، پروانه فعالیت باشگاه، بهداشت و نظافت و مهم‌تر از همه، تجویز و توزیع مواد نیروزای ممنوعه و مجاز داده شده و تعدادی نیز در قالب تشویق از آنها تقدیر خواهد شد.

پیرخدری بیان کرد: با اتمام دور نخست بازرسی‌ها، دور بعدی از بازرسی و نظارت را آغاز خواهیم کرد و نظارت سختگیرانه‌ای بر عملکرد اماکن و مجموعه‌های ورزشی  خواهیم داشت و بطور قاطع با متخلفین برخورد می‌کنیم.

 وی در پایان گفت: ورزشکاران استان می توانند با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایت و تخلفات اماکن ورزشی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی اینترنتی www.nezarat.ifsm.ir  نظرات مردمی پیرامون تشویق باشگاه‌ها و باشگاه‌هایی که از هر جهت سلامت عمومی را مد نظر داشته باشند مورد تشویق یا تذکر و پیگیری قرار دهند.

انتهای پیام/ م ح

با متخلفین باشگاه های ورزشی برخورد جدی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.