معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات مالی دستیاران ژوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت پرونده های زیادی در فیفا دارند و مدتی پیش هم به علت پرداخت نکردن مطالبات دستیاران ژوزه ازسوی دادگاه CAS با جریمه 400 هزار یورویی روبرو شدند. 

باشگاه پرسپولیس از طریق منابع مالی مطالبات دستیاران ژوزه را تامین کردند اما دادگاه CAS زمان پرداخت این مطالبات را تعیین کرده بود. به هر حال پرسپولیسی ها طی نامه ای خواستار تعیین زمان برای پرداخت جریمه شده بودند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند. 

در حالی که روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته وضعیت بازیکنان خارجی اعلام کرده است که هنوز رای پرونده دستیاران ژوزه به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است اما ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از پرداخت جریمه 400 هزار یورویی بابت مطالبات دستیاران ژوزه خبر داد. 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: مطالبات دستیاران ژوزه با درایت طاهری مدیر عامل تیم از طریق منابع مالی تامین شد و روز گذشته مبلغ 400 هزار یورو به حساب دستیاران ژوزه واریز کردیم تا با خطر محرومیت مواجه نشویم. براین اساس پرونده دستیاران ژوزه در فیفا بسته شد. 

او درباره اینکه حکم دستیاران ژوزه به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است، بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما حکم به باشگاه ارسال شده و ما هم به موقع مطالبات دستیاران ژوزه را پرداخت کردیم تا با مشکل روبرو نشویم. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: رای پرونده ژوزه روز گذشته به باشگاه ارسال شد و ما باید مبلغ یک میلیون و سیصد هزار یورو به این مربی بپردازیم که معادل  5 میلیارد و 800 میلیون تومان است. 

انتهای پیام/ 

پرداخت جریمه 400 هزار یورویی بابت مطالبات دستیاران ژوزه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار