افزایش گازرسانی به مناطق روستایی استان اردبیل

در دولت یازدهم گازرسانی روستایی در استان اردبیل ۱۴۰ درصد و تعداد خانوارهای بهره‌مند از نعمت گاز 52 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در دولت یازدهم گازرسانی روستایی در استان اردبیل ۱۴۰ درصد و تعداد خانوارهای بهره‌مند از نعمت گاز 52 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: گازرسانی به 961 روستا در مرداد ماه سال 96 در حالی به افتتاح می‌رسد که این میزان افزایش 140 درصدی را نسبت به مرداد ماه سال 92 نشان می دهد. 

مدیر عامل شرکت‌ گاز استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر بیش از432 هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان برخوردارند که از این تعداد ۱۰۷ هزار مشترک در طول دولت یازدهم به جمع مشترکان شرکت گاز استان پیوسته‌اند.

خدایی ادامه داد:کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به بیش از 147 روستا با اعتباری بالغ بر۳۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت  به زمین زده خواهد شد.

وی بیان کرد: افزایش چشمگیری در صنایع برخوردار از گاز طبیعی از 976 واحد در سال 1392 به هزار و ۳۰۰ واحد در مرداد ماه سال 1396 داشتیم که اقدامات انجام یافته در خصوص تقویت فشار و تأمین گاز پایدار استان از جمله اتصال خط انتقال 16 اینچ پارس آباد به خط انتقال 30 اینچ نیروگاه اردبیل در کیلومتر 25 در جهت تقویت فشار گاز خط انتقال پارس آباد و همچنین دو طرفه کردن ایستگاه تقویت فشار گاز سراب- اردبیل در این راستا بوده است.

مدیر عامل شرکت‌ گاز استان اردبیل افزود: گازرسانی به تمام روستاها و شهرستان‌ها در کل استان به سرعت در حال انجام است که انشاءالله با اتمام آنها طی ماه‌های آتی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

افزایش گازرسانی  به مناطق روستایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.