معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: ۶ شهریور ماه امسال ۴ شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی وارد اردبیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل افزود: 6 شهریور ماه 4 شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی با استقبال رسمی مردم ولایی استان وارد فرودگاه اردبیل می‌شود و هفتم شهریور ماه مصادف با شهادت امام محمدباقر(ع) پیکر مطهر این شهدا از مقابل مصلی اردبیل تشییع می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: مهم‌ترین هدفی که ما به دنبال آن هستیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین همگان و به ویژه نسل جوان است چرا که عظمت و بزرگی شهدای والامقام ستودنی و فراموش‌نشدنی است و باید همیشه مورد توجه واقع شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: میزبانی از شهدای گمنام برای ما یک توفیق و افتخار بسیار بزرگ محسوب می‌شود که امیدواریم  با استقبال عظیم و گرم مردم حال و هوای معنوی خاصی را به مراسم استقبال از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ببخشیم و شاهد برگزاری یک مراسم باشکوه و خور شان شهدا باشیم.

سرهنگ عبدی بیان کرد: همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه امری لازم و ضروری است و امیدواریم با تمهیدات و هماهنگی‌های اندیشیده شده بتوانیم بهترین مراسم میزبانی را در استان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های بعدی در ارتباط با ساعت استقبال رسمی در فرودگاه و تشییع شهدای گمنام اعلام می‌شود و پس از تشییع پیکر دو شهید به بخش مرادلو واقع در جاده مغان و از توابع مشگین‌شهر و دو شهید دیگر به هیر منتقل شده و در آن دو محل خاکسپاری می‌شوند.

انتهای پیام/ح

هفتم شهریور اردبیل میزبان 4 شهید گمنام خواهد بود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.