سفیر ایران در عمان گفت: در جوانی پرسپولیسی بودم و اکنون هم طرفدار این تیم هستم اما نگاهم در عمان ملی است.

نوری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در ورزشگاه مسقط عمان اظهار کرد: در جوانی ورزشکار بودم و اکنون هم ورزش می کنم. ورزش  و ورزشکاران را دوست دارم. همچنین وظیفه ام بود که به دلیل بازی  نماینده ایران به ورزشگاه بیایم و تیم پرسپولیس را تشویق کنم. 

او درباره ارزیابی اش از بازی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان بیان کرد: پرسپولیس بازی قابل قبولی برابر حریف عربستانی خود انجام داد و در نهایت توانست شکست را با تساوی تعویض کند. 

سفیر ایران در عمان  درباره جلسه اش با مسئولان پرسپولیس اظهار کرد: در ابتدا از حضور آنها در سفارت تشکر می کنم. در این جلسه مقرر شد تا همکاری های بیشتری میان عمان با تیم های بزرگ ایران صورت بگیرد. همچنین مسابقاتی به صورت دوره ای میان تیم های دو کشور برگزار شود. 

نوری شاهرودی درباره اینکه طرفدار کدامیک از تیمهای استقلال و پرسپولیس است، بیان کرد: من در گذشته پرسپولیسی بودم و اکنون هم طرفدار این تیم هستم اما نگاهم در عمان ملی است.اگر پرسپولیسی نبودم برای تشویق در  ورزشگاه عمان حضور پیدا نمی کردم. 

سفیر ایران در عمان درباره استقبال خوب ایرانی ها در این بازی گفت: ایرانی ها با وجود گرمای هوا استقبال خوبی از این بازی کردند. به هر حال اگر تبلیغات بیشتری برای این بازی می شد و امکانات زیادی هم در اختیار ایرانی ها در ورزشگاه قرار می دادیم شاید تماشاگران بیشتری برای تشویق در ورزشگاه حضور می یافتند. 

او ادامه داد: ما از طریق پیامک به ایرانی های مقیم امارات زمان این بازی را اطلاع دادیم و آنها هم  برای تشویق نماینده ایران در ورزشگاه عمان حضور یافتند. 

سفیر ایران در عمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم قدرتمند پرسپولیس بازی برگشت هم پیروز شود و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. 

انتهای پیام/ 

همکاری عمانی ها با تیم های بزرگ ایران 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار