آبگیری سد عمارت و احمد بیگلو تا پایان سال

سد عمارت در گرمی و سد احمد بیگلو در مشگین شهر تا پایان سال جاری آبگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل افزود:  سد عمارت در گرمی و سد احمد بیگلو در مشگین شهر تا پایان سال جاری آبگیری خواهد شد.

وی افزود: شتاب ویژه‌ای در اجرای پروژه‌های راکد پایاب سد خدا آفرین، سد عمارت، احمد بیگلو و تازه کند به وجود آمده است که میانگین پیشرفت آنها در حدود 60 درصد است.

رئیس شورای عالی استان اردبیل تصریح کرد: ایجاد مناطق آزاد از جمله گزینه‌هایی است که دولت بدون سرمایه‌گذاری می‌تواند در توسعه و رشد یک منطقه نقش مثبتی ایفا کند که امیدواریم منطقه آزاد اردبیل در آینده نزدیک در مجلس به تصویب برسد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مطالعات بخش خصوصی در 3 پهنه معدنی استان در حال انجام است ادامه داد: در آینده نزدیک دکل حفاری معدنی در معدن خلخال نیز استقرار خواهد یافت.

خدابخش در تشریح اقدامات دولت یازدهم در استان اردبیل بیان کرد: مجوز فعالیت پارک‌های علم و فناوری در سال 93 اخذ شد و 10 هکتار زمین جهت استقرار واحدهای دانش‌بنیان واگذار شده است.

وی گفت: احداث تصفیه‌خانه آب شرب خلخال با مبلغ 42 میلیارد تومان به روش BOT یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ع

آبگیری سد عمارت و احمد بیگلو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.