امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره مدهامتان در بخش استانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جشنواره مدهامتان با هدفت ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی و تخصصی اوقاف و حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان در رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در بخش‌های خواهران و برادران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان برای حضور در رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز باید بین 8 تا 15 سال سن داشته باشند و شرکت در سایر رشته‌ها از سنین 18 تا 30 سالگی برای متسابقین مجاز است که برادران در همه رشته‌های این جشنواره می‌توانند شرکت کنند و خواهران تنها می‌توانند در چهار رشته قرائت، حفظ کل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز شرکت کنند.

زمان برگزاری این جشنواره قرآنی در مرحله استانی 20 مهر ماه امسال اعلام شده است و غیر از رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، سایر رشته‌ها مرحله کشوری دارد که برگزیدگان استانی در آن حضور خواهند یافت.

همه متسابقین باید در آزمون 54 صفحه نخست مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه شرکت کنند که بر روی سایت کانون جوانان قرار گرفته است و این آزمون در روز جمعه مورخ سوم شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ز

ثبت نام در جشنواره مدها متان به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.