بیش از هزار طرح همزمان با هفته دولت در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح بیش از یک هزار طرح همزمان با هفته دولت در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس گفت: همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) بیش از یک هزار طرح با اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد تومان در این استان افتتاح خواهد شد.


وی افزود: این طرح‌ها شامل، ۵۲ طرح در حوزه حمل و نقل، راه‌های اصلی و فرعی، ۲۱ طرح در حوزه انتقال، تامین و توزیع آب، ۴۴ طرح در حوزه فرهنگی، آموزشی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و میراث فرهنگی، ۲۶ طرح در حوزه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی است.


افشانی اظهار کرد: ۱۰۸ طرح در حوزه بهداشت و درمان، ۱۹۱ طرح در حوزه برق و انرژی، ۳۵۲ طرح در حوزه عمران شهری، شهرداری ها، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن، ۱۴ طرح در حوزه فضا‌های ورزشی شهری و روستایی، ۱۰۴ طرح در حوزه طرح‌های صنعتی و تولیدی، هفت طرح در حوزه زیربنایی بخش کشاورزی و همچنین ۴۱ طرح در سایر حوزه‌های خدماتی و زیر بنایی از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در استان فارس افتتاح می‌شود.


وی بیان کرد: همچنین امسال در هفته دولت در حوزه مسکن شهری و روستایی ۹۰ طرح که مشتمل بر ۶ هزار و ۴۷ واحد مسکونی است در فارس به بهره برداری می‌رسد.


افشانی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ۷۰ طرح با ۶۲۶ میلیارد تومان اعتبار نیز آغاز خواهد شد.


استاندار فارس تصریح کرد: پیشتر و در فاصله زمانی دهه فجر سال ۹۵ تا پایان مردادماه ۹۶ نیز ۴۹۶ طرح با اعتباری معادل ۲ هزار و ۷۷۴ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ر

افتتاح 52 طرح در حوزه حمل و نقل فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.