معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:امسال بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به استان زنجان برای این مهم اختصاص داده شده است.

اختصاص 500 میلیارد ریال برای حفظ و نگهداری از راه های استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در زنجان ایمنی جاده‌ها نیاز به توجه بیشترتوجه به ایمنی کاربران جاده ای و افزایش ارتقای ایمنی راهها را از مهمترین اولویتهای این وزارتخانه اعلام کرد.

مهندس کشاورزیان با قدردانی ازمسئولان استان زنجان در توجه به بحث نگهداری از راه های شریانی وغیر شریانی گفت : امسال بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به استان زنجان برای این مهم اختصاص داده شده است.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی شبکه های حمل ونقل مسافر در غالب شرکتهای صاحب نام و برند ، گفت : اجرای شبکه سیر همنام برای ساماندهی بیش از 1600 شرکت در راستای ارتقا ایمنی ، کیفیت و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران توسط این شرکتها را از برنامه های مهم این سازمان است.

معاون وزیر را ه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای هم اشاره کرد و گفت : صاحبان خودروهای فرسوده با بیش از 35 سال عمر ، می توانند با استفاده از وام ارزان قیمت و سود 9 درصد از این فرصت برای نوسازی ناوگان حمل ونقل استفاده کنند.

انتهای پیام/ن

 

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.