سید بندی لیگ قهرمانان، مانع بازگشت نیمار به نیوکمپ

با توجه به سید بندی تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در این مرحله با تیم سابق بارسلونا خود رو برو نخواهد شد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در موناکو فرانسه برگزار خواهد شد و بر اساس سید بندی این رقابت ها تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن در گلدان 2،همان سید2، قرار گرفته اند.


به این ترتیب نیمار ستاره برزیلی بارسلونا که در انتقالی پر حرف و حدیث به تازگی از بارسا جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوسته به این زودی ها به نیوکمپ باز نخواهد گشت.


طبق اعلام یوفا در سید یک تیم های قهرمان هشت کشور اروپا حضور دارند.بر این اساس تیم های رئال مادرید(اسپانیا)، بایرن مونیخ (آلمان)، یوونتوس (ایتالیا)، بنفیکا (پرتغال)، چلسی (انگلیس)، شاختار دونتسک (اوکراین)، موناکو (فرانسه)، اسپارتاک مسکو (روسیه) در گلدان یا سید یک قرار خواهند گرفت.


در سید 2 نیز تیم های قدرتمندی حضور دارند.تیم های حاضر در این گروه بارتند از : بارسلونا ، اتلتیکو مادرید و سویا (اسپانیا)، پاری سن ژرمن ( فرانسه)، بورسیا دورتموند (آلمان)، منچسترسیتی و منچستر یونایتد (انگلیس)، پورتو (پرتغال)

انتهای پیام/

نیمار به این زودی ها به نیوکمپ بر نمی گردد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار