همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

بهره برداری از ۳۵ طرح عمرانی در تکاب

فرماندار شهرستان تکاب گفت: ۳۵ طرح مختلف در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۳۵ طرح عمرانی در تکاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فرماندار شهرستان تکاب گفت: تعداد سه طرح عمرانی مربوط به عمران شهری از جمله آسفالت ریزی معابر عمومی و خیابان ها بوده که برای تکمیل آنها یازده میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

ایرج ثقفی بیان کرد: 13 طرح کشاورزی از جمله طرح های آبیاری تحت فشار و انتقال آب با لوله در سطح 26 هکتار از باغ ها و زمین های کشاورزی در روستاهای تکاب اجرا شده که همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گفت: برای اجرا و تکمیل این طرح های کشاورزی بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره برداری از آنها علاوه بر تامین آب اراضی کشاورزی، برای 30 نفر از بهره برداران نیز زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی اظهار کرد: طرح آسفالت ریزی جاده روستایی اوغولبیک- قره بلاغ و معابر روستای اغولبیک در بخش مرکزی تکاب در مجموع به طول 10 کیلومتر و با صرف اعتبار بالغ بر 16 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

فرماندار تکاب با اشاره به توسعه و افزایش خدمات عمرانی دولت در روستاهای تکاب در 2سال گذشته گفت: طرح آبرسانی به روستای احمد آباد علیا از توابع بخش تخت سلیمان تکاب با اعتبار سه میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

ثقفی ادامه داد: در هفته دولت امسال 2 طرح ورزشی شامل پیست سوارکاری در روستای اغولبیک و مجموعه ورزشی در روستای چوپلو به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: یک واحد آموزشی سه کلاسه در روستای باشبرات، طرح های استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس روستایی و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی نیز آماده افتتاح شده و برای اجرا و بهره برداری از آنها 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار طرح های برق رسانی و توسعه شبکه، مکانیزاسیون کشاورزی و طرح های مسکن مددجویی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از دیگر طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال در شهرستان تکاب اعلام کرد.

فرماندار تکاب همچنین از آغاز عملیات اجرایی چند طرح در تکاب خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ساخت 3 واحد آموزشی با 15 کلاس درس در مناطق شهری و روستایی تکاب همزمان با هفته دولت آغاز خواهد شد.

وی گفت: با بهره برداری از طرح های عمران روستایی ساکنان 15 روستای منطقه از امکانات و خدمات زیربنایی مناسب و مطلوب بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ب

 همزمان با هفته دولت 35 طرح عمرانی در تکاب به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.