«مکسین واترز»، نماینده دموکرات آمریکا در اظهاراتی شدیداللحن به گروه‌های راست افراطی و منتقدان خود هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «مکسین واترز»، نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی شدید اللحن به گروه‌های راست افراطی و منتقدان خود هشدار داد.

واترز سه شنبه شب ضمن دریافت جایزه بشردوستانه «دختران سیاه پوست» اعلام کرد به گروه‌های راست افراطی، محافظه کاران و حامیان نفرت و تعصب اجازه نمی‌دهد او را چیزی غیر از یک «زن قدرتمند سیاه پوست» توصیف کنند.

او هشدار داد: اگر آن‌ها علیه من باشند، من نیز علیه آن‌ها خواهم بود.

واترز که همواره یکی از منتقدان رئیس جمهور آمریکا است خطاب به دونالد ترامپ گفت: اگر شما رئیس جمهور آمریکا یا یکی از اعضای کابینه او هستید باید بگویم که در برابر شما مقاومت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم با اشتباهات خود به این کشور آسیب برسانید. اجازه نمی‌دهیم ما را به عقب برگردانید. بنابر این، آقای رئیس جمهور، ما نه تنها در برابر شما ایستادگی می‌کنیم بلکه زمینه استیضاح شما را فراهم خواهیم کرد.

واترز ضمن انتقاد مکرر از ترامپ، بار‌ها خواستار استیضاح وی شده است. وی اظهارات ترامپ درباره خشونت‌های شارلوتسویل را محکوم کرد.

او نخستین سیاستمدار آمریکایی است که ادعای دسترسی دولت روسیه به تمامی اطلاعات مربوط به رئیس جمهور آمریکا را «صحیح» عنوان کرد. واترز همچنین از اظهارات ترامپ درباره زنان و بی توجهی وی به انتشار اظهارنامه مالیاتی انتقاد کرده و موضوع استیضاح ترامپ را پیش کشیده است.

انتهای پیام/

 

محکومیت نژادپرستی در آمریکا از سوی مکسین واترز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار