معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تلفات جاده‎ای در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون رئیس کل دادگستری در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری یک میلیون و پانصد هزار تردد در جاده های استان صورت پذیرفته و متأسفانه شاهد تخطی 25درصدی از سرعت مجاز در این ترددها بوده ایم.

وی با اشاره به مهمترین معضلات محورهای مواصلاتی استان افزود: برخورد با دام های سنگین خصوصاً شتر، شرایط خاص اقلیمی و ریزگردها ، قاچاق سوخت و کمبود زیربناهای مناسب خصوصاً جاده های ایمن و بزرگراه های استاندارد از شایع ترین عوامل تسهیلگر و وقوع تصادفات منجر به فوت است.

حمیدیان با تأکید بر کاهش شکاف های موجود گفت: محرومیتهای استان در حوزه های ترددهای برون شهری یک واقعیت اجتناب ناپذیر است و توسعه مجتمع های خدمات رفاهی ،صیانت از زیرساخت های جاده ای خصوصاً دوربین های ثبت تخلفات و تجهیز جایگاه های سوخت از ضرورت های مدیریت مطلوب سفرهای برون شهری است.

وی با اشاره به کاهش 7 درصدی تلفات جاده‎ای در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: با توسعه فرهنگ ترافیکی در استان و ارتقای آگاهی‌های همگانی می توان روند کاهش آمار تصادفات را سرعت بخشید.

انتهای پیام/گ

کاهش تلفات جاده ای در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار