نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، گفت: 80 درصد نیروهیا به کار گرفته شده در پروژه آبرسانی حومه غربی دهدشت بومی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عدل هاشمی‌پور  در بازدید از پروژه آبرسانی به چهار شهر روند پیشرفت این پروژه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: انتظارات ما از قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه به خوبی برآورده شد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، تصریح کرد: گلوگاه‌های اصلی پروژه باید شناسایی و رفع شوند.

وی، تهیه مصالح، جذب پیمانکارانی که به کیفیت، زمانبندی و اقتصادی توجه دارند، مخازن پروژه، عبور از رودخانه خیرآباد، مسیریابی حفاری کانال را از گلوگاه‌ها عنوان کرد.

هاشمی‌پور، بیان کرد: اگر به ایستگاه پمپاژ، تلمبه خانه، مخازن عبور از رودخانه توجه نشود زمانبندی پروژه به هم می‌خورد.

وی در خصوص لزوم بکارگیری نیروهای بومی با بیان اینکه 80 درصد نیروهای به کار گرفته شده بومی هستند، تأکید کرد: لازم است با نظارت بر بکارگیری نیروهای خدماتی٬ حراستی٬ اجرایی و نیز ایمنی و بهداشت عوامل و تهیه آمبولانس به روند کار و سلامت کارگران کمک کرد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی عنوان کرد: رایزنی و مکاتبات لازم در مرکز در خصوص عریض‌تر نمودن کانال جهت استقرار لوله اتیلن پتروشیمی نیز انجام داده‌ام که با استقبال و پذیرش آنان مواجه شده است و لازم است فرماندار شهرستان برنامه‌ریزی لازم را پیش بینی و مشکلات زیست محیطی، منابع طبیعی و سایر موانع را جهت تسهیل و صرفه جویی در هزینه برطرف کرده و انجام دهد.

وی، در ادامه افزود: نظر به روند کند پروژه ایستگاه پمپاژ آب دهدشت غربی که در چهار ماه گذشته فقط چهار در صد پیشرفت فیزیکی داشته٬ پیشنهاد می‌کنم پروژه در قالب 25 درصد قرارداد به قرارگاه واگذار شود.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهدشت
۰۲:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
من برا کار تو همین شرکت ابرسانی به اقای هاشمی مراجعه کردم با مدرک فوق لیسانس ولی متاسفانه برام کاری نکرد نمیدونم کی باید اشتغال ایجاد کنه پس نماینده چکاره است من باید به کجا مراجعه کنم تا کی باید از بیکاری بنالم و رنج ببرم -اینم شد اخر عاقبت من فوق لیسانس متاهل بیکار دیگه بدتر از این نمیشه