پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکل استقلال اینست که مانند ماشین های سنگین و دیزلی قدیمی دیر راه می افتد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی فنونی زاده درباره برگزاری دیدار دوستانه پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران برای گرامی داشتن یاد شهید حججی بیان کرد: برگزاری این بازی کار پسندیده ای است که برای زنده نگه داشتن یاد شهید انجام شده است. متاسفانه به دوره ای رسیدیم که خیلی دیر دوستانمان را می بینیم و نه تنها برای شهید حججی بلکه وظیفه داریم به نام هر شهید دیگری در چنین مسابقاتی شرکت کنیم.

او درباره نتایج ضعیف استقلال در هفته های ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: مشکل استقلال این است که مانند ماشین های سنگین و دیزلی قدیمی دیر راه می افتد. این تیم ابتدای فصل گذشته هم خوب نتیجه نگرفت اما روند پیروزی هایش از میانه های لیگ شروع شد. فکر می کنم استقلال امسال هم چنین وضعیتی داشته باشد. با توجه به اینکه سال ها پیراهن استقلال را تن کردیم باید حامی کادرفنی و بازیکنان فعلی اش باشیم و شک نکنید رفته رفته این تیم جایگاه اصلی خود را پیدا می کند.

فنونی زاده درمورد احتمال برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری استقلال و حضور یک مربی خارجی به جای او گفت: در این امر دخالت نمی کنم اما حفظ منصوریان به سود تیم و هواداران است. درمورد مربی خارجی هم باید بگویم اگر درحال حاضر باشگاه استقلال قصد انجام دادن این کار را داشته باشد، تا زمانی که مربی خارجی بخواهد مهدی فنونی زاده و بازیکنان را بشناسد، فصل به پایان رسیده است. باشگاه باید سه ماه پیش از شروع لیگ سرمربی خارجی استخدام می کرد و در کنار او از برخی مربیان استقلالی کمک می گرفت. با این وجود در شرایط فعلی هیچ مربی ای مانند منصوریان به درد استقلال نمی خورد و باشگاه باید به او زمان بدهد.

پیشکسوت تیم استقلال تهران درمورد بحث برکناری رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال و بازگشت علی فتح الله زاده اظهار کرد: در جایگاهی نیستم که بخواهم درمورد مسائل مدیریتی نظر بدهم اما با زحمت من و امثال من 2 ستاره روی پیراهن استقلال درج شده است. با بدبختی در بنگلادش این تیم را به قهرمانی آسیا رساندیم. فرقی نمی کند چه کسی مدیر یا عضو کادر فنی باشد بلکه دل ها باید با هم یکی بشود. افتخاری در حد توانش به استقلال خدمت کرده و هیچکس از او گله ای ندارد. از طرفی فتح الله زاده هم مدیر خوب و مقتدری است. امیدوارم هرکسی که در جایگاه مدیرعاملی استقلال قرار می گیرد به این باشگاه خدمت کند.

انتهای پیام/

اظهارات فنونی زاده درباره وضعیت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.