نماینده ولی فقیه در استان ، امام جمعه و استاندار کرمان برای یادواره شهیدان رجایی و باهنر پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در این پیام آمده است ؛یاد شهیدان رجائی و باهنر، همان اسطوره های بی نظیر مردانگی، خدمت و صداقت ،همواره در شریان زمان جریان یافته و نشان می دهد که در پهنه بی کران آسمان شهادت، هیچ ستاره ای از درخشش باز نخواهد ماند، بلکه روز به روز بر درخشش و تلألو آن افزوده می شود.
مردمان این سرزمین پرگهر خوب به یاد دارند که در مسیر خدمت صادقانه و به دور از شعار و وعده، چه مهربانان و مردان استواری جان خود را طبق اخلاص نهادند و صحیفه ارزشمند حقیقت و بصیرت را نگاشتند.
آری شیرزنان و بزرگ مردان این سرزمین، همان پشتوانه محکم مسئولانی هستند که در مسیر خدمت به خلق، جهادگونه گام بر می دارند و بر این باورند که خدمت در این ردای مقدس در نظامی الهی توفیقی خدادادی است که باید قدردان آن بود و بر این اساس است که مدیران و کارمندان این سرزمین با تکیه بر اصل اساسی تکریم ارباب رجوع همواره تلاشی خستگی ناپذیر دارند.
در این فرصت مغتنم بار دیگر سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و به یادها خاطرنشان می کنیم که شهید باهنر فرزند صدیق دیار کریمان است که در کنار شهید رجایی حماسه ای بی مانند را رقم زده و سیره و روش زندگی و اندیشه های بلند انها بهترین الگو برای هر یک از ماست.
از این رو در هفته دولت، قدردان تلاش های همه فرزندان غیور این سرزمین بوده و با توجه به برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر در سه شنبه هفتم شهریور ماه از عموم مردم برای حضور در این آئین دعوت می شود.
آیت الله سید یحیی جعفری                                                                                                   علیرضا رزم حسینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                                                              استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.