نوبخت:

رسیدن به رتبه نخست علم و فناوری در منطقه از برنامه‌های دولت است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رسیدن به رتبه نخست در بحث علم و فناوری در منطقه کاری سخت و طاقت فرسا است که راه رسیدن به آن برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت عصر امروز در جلسه با اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان در رشت اظهار داشت: هفته دولت برای تجلیل از مقام والا شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با اشاره به اینکه تقسیم کار بین اعضای هیئت وزیران انجام می‌شود تا هرکدام به استان خاصی سفر کنند عنوان داشت: امروز با دیدار شهدای گرانقدر در گلزار شهدا و دوستان خود در زمان دفاع مقدس عهد و پیمانی دوباره با آن‌ها بستم. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند خاطرنشان کرد: در 4 سال قبل نمی‌دانستم چه کار سختی را بر عهده گرفتم زیرا مسئولیت راهبری توسعه کشور در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی سنگین است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امروزه به افق 1404 راهی نمانده است ابراز داشت: رسیدن به رتبه اول در بحث علم و فناوری در منطقه کاری سخت و طاقت فرسا است که راه رسیدن به آن برنامه‌ریزی شده است.

 نوبخت کار دولت را ادامه دادن راه شهدا در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی خواند و بیان داشت: رای کم‌نظیر مردم ایران به دولت در اردیبهشت ماه سال 96 وظیفه دولتمردان را سنگین کرده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه باید پاسخ اعتماد مردم داده شود خاطرنشان کرد: زمینه اشتغال‌زایی برای مردم کشور در دولت دوازدهم فراهم می‌شود  و اشتغال‌زایی وظیفه اصلی دولت دوازدهم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دانشگاه گیلان همواره همراه و یاور اعضای دولت کنونی بوده است اعلام داشت: پاسخ برخورد خوب دانشگاهیان با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت داده می‌شود.

 نوبخت با اشاره به اینکه فضای سیاسی فراجناحی برای توسعه گیلان نیاز است عنوان داشت: مسئولان و اعضای هیئت دولت در  توسعه کشور و استان گیلان از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده می‌کنند.

 معاون رئیس جمهور ساماندهی پسماندهای رودخانه‌های گیلان اعم از زرجوب و گوهررود را امری ضروری بیان کرد و اظهار داشت: رودخانه‌های آلوده گیلان وضعیت نامناسبی برای مردم ایجاد کرده‌اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برنامه‌های دولت برای لایروبی و رفع آلودگی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب ابراز داشت: حدود 50 میلیارد تومان اعتبار برای رفع آلودگی‌های زرجوب و گوهررود در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س

اشتغال زایی وظیفه اصلی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.