کلینک شهر زید آباد به همت خیرین سلامت با هزینه 3میلیارد ریال درمانگاه طی مراسمی با حضور معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،در این مراسم معاون امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور از درخشش شهرستان سیرجان در مجمع خیرین سلامت کشور خبرداد و گفت : با رویکرد مجمع خیرین سلامت سیرجان طی دوسال گذشته این شهرستان به زودی بهشت و الگوی خیرین سلامت کشور می شود.
 اسماعیل غنیان افزود : طی 35 سال فعالیت مجمع خیرین سلامت کشور این درخت تنومند شد و هم اکنون 75 هزار خیر در کنار ما هستند و تا پایان سال گذشته بیش از 5 هزار میلیارد تومان به واسطه این خیرین به بخش سلامت کشوردرمناطق مختلف میهن اسلامی مان کمک شده است و به لطف خدا خیرین سلامت خیلی از کمبودهای درمانی را به کمک دولت و مردم برطرف می کنند.
درمانگاه زید آباد سیرجان 500 مترمربع زیربنا دارد و مجهز به تجهیزات درمانی اولیه و سرپایی است که پیش از این خیلی از بیماران و زخمی های حوادث با زمان طی مسیر 20 کیلومتری تا بیمارستانهای سیرجان جانشان به خطر می افتاد و تلفات جانی هم در این مسیر زیاد داشته ایم که این درمانگاه نیاز درمانی بخش زیدآباد و مجروحین حوادث بخش برطرف می کند.

این درمانگاه با تجهیزات کامل و هزینه 3 میلیارد ریال طی مدت 5 ماه به اتمام  رسید و بیش از 12 هزار نفر از مردم بخش زید آباد از نعمت درمان برخوردار شدند.

این درمانگاه به همت حاج غلامحسین زیدآبادی احداث شده است.

انتهای پیام/ی

افتتاح درمانگاهی در زید آباد سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار