مسابقات انتخابی وزنه برداری زیر 20 سال استان آذربایجان شرقی برای حضور در رقابت های قهرمانی کشوری روز جمعه در تبریز آغاز شد.

آغاز مسابقات انتخابی وزنه برداری در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسعود نوری دبیر هیئت وزنه برداری آذربایجان شرقی افزود: بعد از حدود سه سال تعطیلی لیگ وزنه برداری و با روی کار آمدن جلیل جهان پور کوزه کنانی به عنوان رییس هیئت وزنه برداری امروز جمعه اولین دوره مسابقات انتخابی وزنه برداران زیر بیست سال استان آذربایجان شرقی در سالن فتح خیبر تبریز برگزار شد.


نوری خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رده نونهالان و نوجوانان و جوانان با شرکت 55 وزنه بردار از شهرستان های تبریز، مراغه، میانه، مرند، آچاچی از توابه شهرستان میانه برگزار شد.


وی با انتقاد از تعطیلی نزدیک به سه سال این ورزش در استان اظهار کرد: متاسفانه تیم ها آمادگی خوبی به لحاظ تیمی ندارند ولی تک چهره های خوبی در این مسابقات حضور دارند که حتی در سطح کشوری حرفی برای گفتن دارند.


وی ادامه داد: چون این مسابقات به صورت انفرادی برگزار می شود نمی توان درباره کیفیت تیم ها اظهار نظر کرد ولی به طور انفرادی در رده جوانان تبریز و در رده نوجوانان شهرستان مرند و آچاچی و در رده نونهالان تمام شهرستان ها خوب ظاهر شدند.


وی گفت: تصمیم داریم با انجام مسابقات این چنینی در استان تیم ها را از لحاظ آمادگی به حد مطلوب رسانده و برای اینکار حتی روسای هیئت های وزنه برداری شهرستان های استان که نتایج درخوری نداشته باشند را جابجا خواهیم کرد تا افرادی با توانایی بالا سر کار آیند.

انتهای پیام/خ

مسابقات انتخابی وزنه برداری درتبریز آغازشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.