مراسم تودیع ومعارفه امام جمعه شهرستان فسا امروز با حضور معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم با اشاره به این که نماز جمعه یک سرمایه دینی و ملی است، گفت:: نماز جمعه کانون اصلی قدرت نرم برای نظام اسلامی و موتور محرکه به سوی قله‌های پیشرفت است.


حجت الاسلام علیزاده افزود: حضور مردم در مصلی جمعه به عنوان خاکریز اول انقلاب اسلامی و کانونی برای پیشرفت کشور حائز اهمیت است.


وی با بیان این که سیاست ائمه جمعه در مواجهه با دولتمردان، نقد مشفقانه و منصفانه با هدف رفع مشکلات است، گفت:: از دولتمردان و همه خدمتگزاران صدیق حمایت می‌کنیم.


حجت اسلام والمسلمین ملک مکان مسئول دفترنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس نیز نماز جمعه را از نعمت‌های الهی و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت:: نماز جمعه سنگر وحدت آفرین و بصیرت افزا و محلی برای تبین دیدگاه‌های نظام جمهوری اسلامی است.


وی با بیان این که امام جمعه وابسته به هیچ حزب و گروه و جناح نیست افزود: امام جمعه منصوب از جانب حاکمیت و رهبری اسلامی است و متعلق به همه مردم و در خدمت آنان است.


در پایان از خدمات ۶ ساله حجت اسلام طهماسبی امام جمعه پیشین فسا تجلیل و حجت اسلام حسین جمال زاده به عنوان امام جمعه فسا معرفی شد.
انتهای پیام/ر


امام جمعه فسا منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار