رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گناباد از مصدومیت ۶ نفر در حادثه واژگونی پژو 405در حومه دهستان بیمرغ از توابع گناباد خبر داد.

۶ کشته و مصدوم در سانحه واژگونی پژو405در بیمرغ گنابادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  دکتر باذلی گفت: بدنبال تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس115گناباد مبنی بر واژگونی یکدستگاه پژو ۴، ۰، ۵ درکیلومتر ۵ محور بیمرغ- گناباد ۴ اکیپ عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس بیمرغ و نوغاب و گیسور و امامت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اولین آمبولانس درکمتر از ۳ دقیقه از پایگاه اورژانس بیمرغ به محل حادثه رسید که به ارزیابی مصدومین پرداخت و بعد از معاینه بیماران اقدامات اولیه برای ۶ مصدوم در محل حادثه صورت پذیرفت و مصدومین توسط ۴ دستگاه آمبولانس تحت مراقبت به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

دکتر باذلی ادامه داد: یکی از مصدومین دچار آسیب شدید سر وکاهش هوشیاری شده بود و بعلت وخامت حال عمومی در بیمارستان فوت کرد.

رئیس اورژانس115 گناباد گفت:با توجه به افزایش تردد و مسافرت‌ها در شهریورماه در جاده‌های شهری و روستایی به رانندگان توصیه می‌شود نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام: ح. ت.
 
 


واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حومه روستای بیمرغ گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.