رئیس اداره ارشاد نجف‌آباد گفت: کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم با محوریت ویژه شهید "محسن حججی" ۸ شهریورماه در نجف‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهاناقبال صالحی اظهار داشت: کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم با محوریت ویژه شهید "محسن حججی" 8 شهریورماه در نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان این کنگره ادبی از یک هفته قبل از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام شده بود که 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که آیین برگزاری این اختتامیه از ساعت 8 و نیم صبح در سالن همایش‌های شهروند شهرستان نجف‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف‌آباد با اشاره به حضور شاعران ملی و بین‌المللی در این کنگره بیان کرد: حمید برقه‌ای، علیرضا غزه، و مهدی جهان‌دار از شاعران برجسته ملی و محمد کاظم کاظمی از شاعران برجسته افغانستان در این کنگره حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت می‌شود، گفت: حجت‌الاسلام ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز سخنران ویژه این برنامه هستند.

صالحی اضافه کرد: کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید "محسن حججی" و دیگر خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهرستان نجف‌آباد و فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره با همکاری اداره ارشاد شهرستان، لشگر 8 نجف‌اشرف و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف‌آباد برگزار می‌شود، گفت: در حاشیه این کنگره خوشنویسی زنده توسط انجمن خوشنویسان شهرستان نجف‌آباد با موضوع شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم ویژه شهید حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.