چهار طرح ورزشی استان سمنان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش وجوانان استان سمنان گفت: با بیان این که بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره پرنیان در شاهرود طرح شاخص هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است، افزود: این طرح با اعتباری نزدیک به ‌یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.


وی افزود: با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی روستای مغان از توابع شاهرود نیز با اعتبار حدود 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.


مدیرکل ورزش وجوانان استان سمنان بهره برداری از سالن ورزش‌های باستانی شاهرود را از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش وجوانان استان سمنان در هفته دولت امسال اعلام کرد و تصریح کرد: این سالن با زیربنای 700 مترمربع و اعتبار 600 میلیون تومان در سفر یک‌روزه معاون وزیر ورزش به این استان به بهره‌برداری می‌رسد.


وی افزود: استخر سرپوشیده حجاب یکی از استخرهای قدیمی سمنان است که با گذشت زمان برخی زیرساخت‌ها و تجهیزات آن دچار تخریب شد که با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی این استخر بازسازی و تجهیزات آن نوسازی شد.


فتاحی با بیان این که آیین بهره برداری از این استخر همزمان با هفته دولت در سفر معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان انجام می شود، افزود: حدود 500 میلیون تومان اعتبار از محل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تکمیل این طرح هزینه شده است.


وی اظهار داشت: افتتاح خانه ورزش روستایی در منطقه فینسک از توابع شهرستان مهدی‌شهر از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت است.


انتهای پیام / د


افتتاح طرح های ورزشی در هفته دولت در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.