رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجانشرقی از ساخت کلنیک تخصصی در هشترود با هزینه 1 میلیارد تومانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجانشرقی در مراسم کلنگ زنی کلنیک تخصص امام رضا(ع) شهرستان هشترود گفت:خدمات دهی در حوزه سلامت صرفا با خدمات دولتی امکان پذیر نیست و وجود خیرین سلامت یک قوت قلب برای خانواده بهداشت و درمان می باشد از این رو دانشگاه علوم پزشکی استان با کمک نیکوکاران به 2000 روستا خدمات میدهد و در 1003 روستا خانه بهداشت دایر کرده است.

وی گفت:بزرگ ترین دست آورد حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید،سلامت و رضایتمندی مردم است که از زمان به کار گیری این طرح به بهترین نحو ارائه خدمات کرده است.

وی افزود:برای مراعات حال بیماران کلیوی شهرستان چاراویماق،دستور ساخت مرکز دیالیز این شهرستان صادر شده که از روز شنبه عملیات ساخت و ساز آن شروع خواهد شد تا بعد از پایان عملیات ساختمانی و بهره برداری از این مرکز درمانی، شاهد ارائه خدمات به این قشر از بیماران در چاراویماق باشیم.

وی با بیان اینکه در سطح استان کمبود متخصص کودکان به شدت احساس میشود اظهار داشت:از زمان روی کار آمدن من به دانشگاه علوم پزشکی،دستگاههای دیالیز و خدمات به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی دو برابر شده است.

گفتنی است:کلنگ ساخت و ساز کلنیک تخصصی امام رضا(ع) در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با هزینه اولیه 1 میلیارد تومانی توسط دکتر صومی به زمین زده شد و ساخت 3 پایگاه سلامت دیگر در روستاهای اقماری هشترود با هزینه 200 میلیون تومان در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ش

ساخت مرکز دیالیزدرشهرستان چاراویماق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار