افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی در فولاد خراسان

مرکز کار آموزی بین کارگاهی شرکت مجتمع فولاد خراسان در شهرستان نیشابور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ احمدی مدیر عامل شرکت فولاد خراسان گفت:: ما در راستای تعهدات خود با مسئولان شهرستان برای افزایش مسئولیت اجتماعی خویش در اجرای ماده ۱۱۰ قانون کار در تعامل با فنی و حرفه‌ای و وزارت کار امکانات خود را در اختیار دیگر مجموعه‌ها قرار می‌دهیم.


وی افزود: ۸۰ نفر در فضای آموزشی ما در محیطی به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع در این دوره‌ها به‌طور هم‌زمان می‌توانند شرکت کنند که با توجه به نیاز‌ها و دغدغه‌های کارآفرینان توانمند صنعت نیشابور نیرو‌های جذب شده در کار را آموزش حرفه‌ای می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت فولاد خراسان گفت: فولاد خراسان به معنای واقعی می‌تواند جبهه آموزشی برای فارغ التحصیلان برای آموزش حرفه‌ای و ورود به عرصه صنعت و تلاش باشد.

سعید شیبانی معاون اساندار و فرماندار شهرستان نیشابور  گفت: برای تقویت عزت ایران اسلامی باید فضای کار و اشتغال را بهبود بخشیم که این امر به تنهایی از عهده دولت برنخواهد آمد و عزم جدی و همیاری بخش خصوصی را می‌طلبد.

دکتر گرمابی نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه هم در این مراسم افزود: همتی که مجتمع فولاد خراسان در تولید با کیفیت محصول دارد، اکنون با افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی این مجتمع تکمیل شده است و مجتمع فولاد توانسته با پیوند بین توان آموزش و عملیاتی سازی، اقدامی بزرگ در افزایش بهره وری بردارد.

افشین رحیمی مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی نیز در مراسم آغاز به کار مرکز آموزش بین کارگاهی در فولاد خراسان گفت: در دولت یازدهم دو مرکز آموزش بین کارگاهی در سطح استان راه اندازی شد که یکی از آن‌ها در ایران خودرو نیشابور و دیگری در مجتمع فولاد خراسان به افتتاح شد.
 
انتهای پیام //س. ح
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار