استاندار چهارمحال و بختیاری روز کارمند را تبریک گفت

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن «روز کارمند» را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

هفته دولت همزمان احیا کننده ارزش‌های والای فرهنگی و یادآور رشادت ها، جانفشانی‌ها و فداکاری‌های فرزندان پاک این مرز و بوم و خادمان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

طرفداری از دولت، طرفداری از اسلام و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی و یادآور دولت مکتبی و مردمی شهیدان رجایی و باهنر است.

مفاهیم ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای والامقام برای ما متجلی شده، همواره روشنی بخش راه و مسیری بوده که دولت‌های جمهوری اسلامی ایران آن را سپری کرده و در دسترسی به اهداف بلند توسعه و دستیابی کشور به قله‌های رفیع موفقیت و پیشرفت کمک شایانی کردند.

هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان «روز کارمند» نامگذاری شده، فرصت بسیار مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای کشور در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت به ویژه «روز کارمند» به تمامی کارمندان و آرزوی سلامت و سعادت برای آنان، تلاش مسئولانه در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و آگاه چهارمحال و بختیاری در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده را خواستارم.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

هفته دولت یادآور جانفشانی شهیدان رجایی و باهنر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.