فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر دهدشت خبر داد و گفت: در این راستا ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ منوچهر سیاهپور اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر دهدشت و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان با همکاری دیگر یگان‌ها طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به توقیف 58 دستگاه موتورسیکلت متخلف افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی و ... از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت‌ها است

رئیس پلیس شهرستان کهگیلویه ادامه کرد: ماموران انتظامی و راهور این شهرستان با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت سواران هنجارشکن در سطح شهرستان برابر قانون برخورد می‌کند تا ضریب امنیت اجتماعی در این شهرستان ارتقاء و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.

سیاهپور با بیان اینکه در اجرای این طرح نیز تعداد 45 مورد اعمال قانون در خصوص عدم استفاده از کلاه ایمنی صورت گرفت، افزود: شهروندان در هنگام استفاده از موتورسیکلت، مدارک شناسایی را به همراه داشته و به طور حتم از کلاه ایمنی استفاده کرده و به قوانین و مقررات احترام بگذارند.

 

انتهای پیام/ش

توقیف ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.