سارقان اموال داخل خودرو این بار با ۲۶ فقره سرقت دوچرخه در بابل دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری مجدد ۲ سارق حرفه‌ای اموال داخل خودرو با ۲۶ فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد.


وی گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از داخل حیاط و پارکینگ منازل شهروندان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات گسترده پلیسی ۲ سارق حرفه ای، با سابفه سرقت اموال داخل خودرو را به عنوان مظنون شناسایی کردند.


سرهنگ جعفری گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار دادند.


وی افزود: متهمان به نام‌های ع. – م. و ح- ب. در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۶ فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بابل اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی بابل با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برای پیشگیری از وقوع سرقت لازم است شهروندان منازل خود را به تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده نظیر قفل مناسب و دزدگیر مجهز کنند.


وی از مردم خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی منزل و خیابان محل سکونت خود مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


انتهای پیام/آ


دستگیری سارقان لوازم خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.