پوریا رحمانی کشتی گیر آملی در مسابقه نفس گیر میان پهلوانان مازندران پهلوان پهلوانان کشتی لوچو مازندران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم آئینی و سنتی کشتی لوچو به مدت چهار روز در زمین ورزشی روستای پاشاکلا دشت سر آمل با حضور ۱۱۰ کشتی گیر سرشناس شهر‌های مازندران برگزار شد.


کشتی گیران لوچو کار مازندرانی از شهر‌های، محمودآباد، جویبار، بابل، بابلسر، آمل، قائم شهر، سیمرغ، ساری و نور با یکدیگر برای گرفتن یک راس گاو نر رقابت کردند.


لوچو کاران دربخش سرپهلوانی و در اوزان ۶۰-،۷۰-، ۸۰-، ۹۰- و ۹۰ به بالا با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت یاور فلاح کشتی گیر آملی سرپهلوان شد و یک راس گوسفند گرفت.


همچنین میلاد عابدی از آمل، هادی کبودتبار از بابل، مهدی ابراهیمی از آمل و پوریا رحمانی از آمل با شکست رقیبان خود موفق به دریافت عنوان سرپهلوانی و دریافت یک راس گوسفند شدند.


در بخش انتخاب پهلوان پهلوانان ۶ کشتی میان کشتی گیران دارنده عنوان سرپهلوانی میلاد عابدی – پوریا رحمانی، هادی کبودتبار – یاور فلاح، مهدی ابراهیمی – آرمین رمضانی، فرهاد موسوی – پوریا رحمانی، پوریا رحمانی – مهدی ابراهیمی و پوریا رحمانی با یاور فلاح به صورت دوره‌ای برگزار شد.


در نهایت سر پهلوان پوریا رحمانی پس از شکت رقبا در کشتی آخر با سرپهلوان یاور فلاح سرشاخ شد و با کسب پیروزی میدان عنوان پهلوان پهلوانان و یک راس گاو نر مسابقات را از آن خود کرد.


در این مسابقات یک راس گاو،۱۰ راس گوسفند، ۶ تخته پتو، ۳۰ دست لباس ورزشی و یک میلیون تومان جایزه نقدی به کشتی گیران برتر میدان داده شد.


انتهای پیام/آ


پهلوان پهلوانان مازندران در کشتی لوچو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.