مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: شاخص ها نشان دهنده آن است که کرمان از استان های پیشرو در سرمایه گذاری حوزه گردشگری بوده است.

کرمان از استان های پیشرو در سرمایه گذاری حوزه گردشگریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمود وفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در جلسه کارگروه گردشگری استان کرمان گفت: سیاست های دولت و رویکردهای موثر و مدل های اقتصادی استاندار کرمان و برنامه های اقتصاد مقاومتی، در توفیقات دولت در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بسیار موثر بود.


وی با اشاره به توجه استاندار کرمان به حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: در تمام شاخص های مهم و اثرگذار شاهد موفقیت های چشمگیر در استان کرمان هستیم و می توان به واگذاری ابنیه تاریخی به سرمایه گذاران، ثبت جهانی آثار طبیعی و تاریخی استان اشاره کرد.


وی با بیان اینکه شاخص ها نشان دهنده آن است که کرمان از استان های پیشرو در سرمایه گذاری حوزه گردشگری بوده و بیش از 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه گردشگری خَبر، پروژه گردشگری هنزاء، احداث هتل های پنج ستاره در استان در حال اجراست.


انتهای پیام/س

 

اجرای پروزه های گردشگری خبر و هنزا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.