درخشش فوتبالیست های بافقی در فستیوال مدارس فوتبال استان یزد

مدیر آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق از درخشش 5فوتبالیست بافقی در جشنواره مدارس فوتبال استان یزد خبرداد.

درخشش فوتبالیست های بافقی در فستیوال مدارس فوتبال استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احسان توکلی مدیر آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق با بیان اینکه این جشنواره با حضور بیش از 400نونهال از 12مدرسه فوتبال دارای مجوز به میزبانی هیت فوتبال استان یزد برگزار شد تصریح کرد:در این فستیوال ورزشکاران در قالب گروه های 10،11و 12سال در زمین فوتبال شماره یک و دو ورزشگاه شهید نصیری استان یزد در مقابل هم توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان داشت:بازی ها به صورت دوستانه در زمین های کوچک و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

مدیر مدرسه فوتبال سنگ اهن بافق هدف از برگزاری این جشنواره را انتخاب فوتبالیست های برتردر رده سنی 12سال جهت حضور در فستیوال ملی کشورعنوان کرد.

توکلی با اشاره به اینکه ورزشکاران نونهال در این جشنواره توسط 7استعداد یاب از سراسر استان سنجیده شدند خاطر نشان کرد:در پایان با جمع بندی نظرات استعداد یاب ها یک تیم 16نفره از بازیکنان در رده سنی 12سال جهت حضور در فستیوال کشوری که در نیمه اول شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می شودانتخاب شدند.

وی افزود:38بازیکن در سه رده سنی مختلف از مدرسه فوتبال بافق در این جشنواره با حرکات نمایشی جذاب و خیره کننده نظر استعدا یاب ها را به خود جلب کردند.

مدیر آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق خود یکی از استعداد یاب های برتر این دوره از جشنواره بود.

انتهای پیام/ص

فوتبالیست های بافقی در فستیوال مدارس فوتبال استان یزد خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.