گزارش ها از تایید خبر مرگ یک نفر در طوفان هاروی و نجات 18 نفر از سوی گارد ساحلی آمریکا حکایت دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، یک مقام گارد ساحلی آمریکا روز شنبه اعلام کرد بالگردهای گارد ساحلی 18 نفر از سرنشینان قایق هایی را که در طوفان هاروی گرفتار شده بودند نجات دادند.
 
تونی هان فرمانده گارد ساحلی آمریکا در بخش کرپس کریستی در این باره اعلام کرد دو فروند بالگرد عملیات نجات افراد گرفتار در طوفان را انجام دادند.
 
وی افزود این افراد سرنشینان یک قایق ماهیگیری، یک کرجی و دو قایق کشنده بودند. وی همچنین اعلام کرد بر اثر وزش این طوفان، چندین قایق در بندر مذکور غرق شده اند و این موضوع، بازگشایی بندر را به تاخیر می اندازد.
 
هان در ادامه گفت از آنجا که کرپس کریستی سومین بندر بزرگ صنایع پترورشیمی در آمریکا است، احتمال نشت مواد شیمیایی یا نفت خام و ایجاد لکه های ناشی از این مواد در ساحل وجود دارد و به همین دلیل گارد ساحلی عملیات یافتن چنین آلودگی هایی را آغاز کرده است.
 
وی افزود بندر براونزویل صبح روز شنبه بازگشایی شد. طوفان هاروی شامگاه جمعه به مناطق ساحلی ایالت تگزاس رسید، اما شدت این طوفان از آن زمان به بعد رو به کاهش گذاشته است.
 
گزارش ها همچنین از کشته شدن یک نفر بر اثر این طوفان در تگزاس حکایت دارد.
 
بر این اساس شهردار راک پورت ضمن تایید خبر کشته شدن یک نفر به علت طوفان اعلام کرد عملیات امداد و نجات برای یافتن قربانیان احتمالی طوفان آغاز شده و گروه های امدادی کار خود را با جدیت دنبال می کنند.
 
انتهای پیام/  

طوفان هاروی در آمریکا یک کشته بر جا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار