مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهربابک گفت :220 میلیون و 728 هزار تومان طی پارسال برای درمان مددجویان کمیته امداد شهرستان شهربابک هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ستوده، مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهربابک با بیان اینکه 220 میلیون و 728 هزار تومان در سال 95 در حوزه درمان مددجویان شهرستان هزینه شده است، گفت: این مبلغ برای درمان کودکان مبتلا به سوء تغذیه، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال هزینه شده است.
وی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت را یکی از شاخص‌ترین اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: خدمات بهداشتی کمیته امداد شامل آموزش سلامت در دو حوزه بهداشت و پیشگیری، اهدای اقلام بهداشتی، احداث سرویس بهداشتی، ارائه خدمات بهداشتی ، معاینه دوره‌ای، بهسازی محیط های خودکفایی، بهداشت دهان و دندان و ارزیابی بهداشت زنان سرپرست خانوار است.
ستوده با بیان اینکه 119 میلیون تومان برای درمان سوء تغذیه 145 کودک زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه در شهرستان در سال 95 هزینه شده است، تصریح کرد: امسال نیز 160 کودک زیر 6 سال مبتلا به سوء تعذیه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شهربابک قرار دارند که در قالب طرح همسفره از آنان حمایت می شود.
وی حفظ سلامت مددجویان به خصوص کودکان دچار سوء تغذیه را یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد دانست و اظهار کرد: بیش از 21 میلیون تومان برای درمان سوء تغذیه 160 کودک زیر 6 سال در این شهرستان در چهار ماهه امسال هزینه شده است.
ستوده تعداد زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این شهرستان را 54 نفر عنوان کرد و افزود: کمیته امداد با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار به دنبال توانمند کردن این زنان است.
وی گفت: 24 میلیون و 848 هزار تومان در چهار ماهه امسال برای درمان 141 مددجوی تحت حمایت این شهرستان هزینه شده است.
انتهای پیام/ی

هزینه درمان مددجویان شهربابکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار