مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از دستگیری قاچاقچی البسه خارجی در استان خبر داد و گفت: ۷ کارتن کابشن، ۲ کارتن پیراهن و یک کارتن تک پوش مردانه خارجی از وی کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:پس از اقدام فوق پرونده این قاچاقچی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گیلانغرب جهت رسیدگی و صدور رای ارسال شد.

وی بیان کرد: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان گیلانغرب با توجه به اظهارات و دفاعیات غیر موثر و موجه مالک کالا، علاوه بر ضبط کالای مکشوفه وی را به مبلغ ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جودکی همچنین از دستگیری یک قاچاقچی سیگار نیز خبر داد و بیان کرد: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور این قاچاقچی را به اتهام قاچاق ۴۶۰۰ نخ انواع سیگارت پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا ی توقیفی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۴۶ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جودکی همچنین از دستگیری قاچاقچی کولر گازی در کنگاور خبر داد و گفت: این قاچاقچی در دو راهی نهاوند دستگیر شد.

وی ادامه داد: این قاچاقچی توسط شعبه یک مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زنگنه به اتهام قاچاق سه دستگاه کولر گازی علاوه بر ضبط کالای توقیفی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۷ میلیون ۱۹ هزار و ۲۰۶ ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

 

انتهای پیام/ز

دستگیری قاچاقچیان البسه کولر گازی و سیگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.