نماینده همدان و فامنین در خانه ملت گفت: صداقت یکی از عوامل مهم ازدواج موفق است.

صداقت یکی از عوامل مهم ازدواج موفق استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم پیوند آسمانی با اشاره به اینکه انسان جز از طریق ازدواج نمی‌تواند زندگی موفقی داشته باشد، اظهار داشت: کسی بدون ازدواج نتوانسته قله‌های موفقیت را فتح کند و در قرآن نیز ازدواج عامل تسکین و آرامش معرفی شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ‌کس به آرامش نمی‌رسد مگر اینکه ازدواج کند و هرکسی زودتر ازدواج کند موفق‌تر می‌شود، بیان کرد: هرکسی یک سال دیرتر ازدواج کند یک سال سرمایه زندگی خود را از دست داده است.

وی با تأکید بر اینکه خیلی‌ها عظمت ازدواج را فقط در یکی دو مورد می‌دانند، تصریح کرد: برخی معتقدند با ازدواج از مفاسد دور می‌شوند ولی در مقابل عظمت ازدواج این موارد چیزی نیست زیرا ازدواج عامل رشد و موفقیت‌های انسان است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه خانم و آقا هر دو انسان هستند و هیچ کدام از دیگری بالاتر و یا پایین‌تر نیستند، افزود: چیزی که ازدواج را موفق می‌کند صداقت است و همچنین همراه بودن است که به‌معنای با هم فکر کردن و با هم زندگی کردن است.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زن و مرد مانند لباس برای یکدیگر هستند و نباید عیب و نقص یکدیگر را بگویند، گفت: شخصیت زن و مرد به هم بستگی دارد و اگر مردی شخصیت همسرش را بشکند، خودش را شکسته است.

وی با تأکید بر اینکه پول خوشبختی نمی‌آورد و گاهی بدبختی را به‌همراه دارد، خاطرنشان کرد: اگر مشکلی در زندگی پیش آید باید با بزرگتری که اهل فهم است مشورت کرد، البته در مواردی که نیاز جدی به وجود یک مشاور باشد.

حاجی‌بابایی با ابراز اینکه خانواده‌هایی وجود دارند که همچون لیلی و مجنون زندگی می‌کنند ولی با پولدار شدن میانشان اختلاف ایجاد می‌شود، تصریح کرد: پول خوب است ولی نباید زندگی را برای پولدار شدن فروخت و نابود کرد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط با خداوند به‌عنوان یک موضوع محوری در زندگی است، افزود: وقتی در اختیار خداوند قرار بگیریم و نماز بخوانیم ریسمان نماز اجازه نمی‌دهد از هم دور شویم و کسی که بخواهد زیبا زندگی کند باید با خداوند ارتباط داشته باشد.

انتهای پیام/ د

صداقت، یکی از قله های موفقیت در ازدواج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.