معاون وزیر راه گفت: از مجموع 2 هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی کشور که در هفته دولت به بهره برداری می رسد 147 کیلومتر راه اصلی و یکصد کیلومتر راه روستایی در استان کرمان قرار دارد.

147کیلومتر راه اصلی در کرمان به بهره برداری می رسدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امیرامینی در حاشیه افتتاح قطعه دوم باند دوم محور راور به دیهوک در خراسان جنوبی ، گفت: حدود 10 درصد از مجموع پروژه های قابل بهره برداری حوزه راه کشور در این هفته مربوط به حوزه استحفاظی استان کرمان است.

وی ادامه داد: راه های اصلی و بزرگراهی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان کرمان و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل است که با اعتبار 210 میلیارد تومان به پایان رسیده است.

امینی گفت: 38 میلیارد تومان اعتبار نیز برای بهره برداری یکصد کیلومتر راه روستایی در استان کرمان هزینه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه باند دوم دیهوک به راور نیز با بیان اینکه این پروژه از سال 89 آغاز شده و به دلایلی متوقف شده بود گفت: سال گذشته با اهتمام دولت تدبیر و تلاش پیمانکاران فعالیت مجدد روی  این پروژه آغاز شد.

وی تاکید کرد: برای اتمام این پروژه در حوزه استان کرمان 240 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون وزیر راه اظهار کرد: هم اکنون برای پرداخت مطالبات پیمانکار حدود 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم اما پروژه همچنان فعال مانده است.

امینی با بیان اینکه ترافیک محور کرمان - راور - دیهوک سنگین و پرترافیک است تصریح کرد: با نهضت توسعه ای دولت تدبیر و امید این پروژه ظرف 18 ماه آینده در حوزه استان کرمان منوط به تامین اعتبار به اتمام خواهد رسید و هیچ مشکلی به لحاظ فنی، توانایی و قابلیت اجرایی وجود ندارد.

فردا با حضور وزیر راه وشهرسازی باند دوم محور کرمان به بم راه اندازی می شود که یکی از پربرخوردترین وپرحادثه ترین محورهای مواصلاتی استان کرمان است.

انتهای پیام/ح

قطعه دوم باند دوم دیهوک به راور زیر بارترافیک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار