عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: سرمربی تیم 2 بازی برای کسب نتیجه مطلوب فرصت دارد.

حسن زمانى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره خروجى نشست هيئت مديره استقلال گفت :طبق هماهنگى و صحبت هاى صورت گرفته قرار شد ٢ بازى ديگر به منصوريان فرصت داده شود و در صورتى كه نتيجه لازم كسب نشود مربى خارجى جايگزين ايشان خواهد بود.

زمانی افزود: دو بازی دیگر به آقای منصوریان فرصت دادیم. یعنی ایشان بازی با گل گهر سیرجان و پارس جنوبی را فرصت دارند و نتیجه این دو بازی، وضعیت ایشان را مشخص می کند.

او ادامه داد :همچنين در نشست امروز كميته فنى و اقتصادى باشگاه مصوب شد و قرار است كار اين كميته ها آغاز شود.

زمانى بيان كرد :درباره حامى مالى نيز صحبت هايى صورت گرفت و مدير عامل باشگاه نيز گزارشى از وضعيت اين حامى مالى را به هيئت مديره تحويل داد

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال همچنين درباره پرداخت بخشى از مطالبات اعضاى تيم نيز گفت :با توجه به مراحل ادارى و بانكى طى شده قرار است در هفته جارى مطالبات اعضاى تيم پرداخت شود.

زمانی در مورد اينكه نشست ها بدون حضور قريب رسمی نیست، گفت: هیئت مدیره استقلال ٥ نفر است اما حتی اگر ٣ نفر از اعضا تشکیل جلسه بدهند با آن سه نفر می‌شود رای نهایی را صادر کرد.

وی افزود:‌ اى كاش قريب يك جلسه مى آمد تا در آن صورت ما علت حضور نيافتن وى را متوجه مى شديم .وزير ورزش و جوانان چندين بار تاكيد كردند ايشان در نشست ها حضور داشته باشد كه امروز هم اين امر صورت نگرفت و ما امیدوار بودیم قریب در جلسه امروز حاضر شود .احتمالا با رايزنى كه با وزیر ورزش خواهیم کرد قطعا تصمیم لازم در مورد آقای قریب اتخاذ خواهد شد.

زمانى درباره اينكه آيا ناراحتى قریب از حضور توفیقی صحت دارد( چرا كه قرار بوده نظری جویباری جانشین وی شود) گفت :اى كاش اگر اين موضوع هم بود در نشست بيان مى كردند و هيئت مديره روى آن نظر مى داد .اینکه بیرون بنشینیم و از کنار این صحبت‌ها را انجام دهیم درست نیست.

او درباره اينكه اگر منصوريان در ٢ ديدار پيش رو هم ببازد تكليف چيست بيان كرد :در نشست هيئت مديره به اين جمع بندى رسيديم كه منصوريان بايد در اين ٢ بازى پيروز شود

زمانى درباره نشست افتخارى و منصوريان افزود :پيش از نشست هيئت مديره منصوريان جلسه اى را با افتخارى بردار مرد و يك سرى هماهنگى ها بود كه انجام دادند و مطالبى را مدير عامل با سرمربى مطرح و گزارش صحبت ها به ما تحويل داده شد

 

زمانی در پایان در پاسخ به این سؤال كه آيا اولتيماتوم هاى ٢ جلسه اى هيئت مديره به تیم فشار وارد نمی‌کند، گفت: تصمیم هیئت مدیره اینجاست که ما دو بازی بیشتر به کادر فنی فرصت ندهیم و بعد از آن همه چیز توسط ما اتخاذ میشود

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درباره منصوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار