مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: 5 هزار نفر از اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و هزار نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام به صورت متمرکز در اردوی تشکیلاتی یاوران ولایت شرکت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد ادیب عصر امروز در آیین افتتاحیه اردوی یاوران ولایت(گرامیداشت شهید زینب کمایی و شهدای مدافع حرم) اظهار کرد: درود می‌فرستیم بر شهدای مدافع حرم که در غربت شربت شهادت را می‌نوشند.

وی افزود: مدرسه محل حضور آینده‌سازان انقلاب اسلامی و خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است و رمز موفقیت این جبهه تربیت و رشد دانش‌آموزان است.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج تشکل امین و متدینی است که در آن افراد متفرق و تنها به یک مجموعه منسجم و به گروهی آگاه متحد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی یاوران ولایت، اردوی تشکیلاتی بزرگترین تشکلات دانش‌آموزی است که در آن توانمندی‌های مدیریتی و فرماندهی دانش‌آموزان ارتقاء یافته و مبانی دینی و اعتقادی خود را تقویت می‌کنند تا با شروع سال تحصیلی به عنوان یک جوان مؤمن و انقلابی در خط ولایت حرکت کنند.

ادیب عنوان داشت: 5 هزار نفر از اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و هزار نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام به صورت متمرکز در اردوی تشکیلاتی یاوران ولایت شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م 

 

اعزام دانش آموزان بسیجی به  اردوی «یاوران ولایت»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.