معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس خبر داد:

نمایش "فصل شیدایی" در شیراز به روی صحنه می‌رود

نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای "فصل شیدایی" از ۱۰ شهریور ماه هر شب در شیراز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنک کننده سپاه فجر استان فارس گفت: عملیات خاکبرداری و دکورسازی برای "نمایش فصل شیدایی" از ۲۵ روز پیش آغاز شده و این نمایش از دهم شهریور مصادف با عید قربان هر شب همزمان با نماز مغرب و عشا در مجاورت کارخانه سیمان شیراز به روی صحنه می‌رود.


وی با بیان اینکه نمایش "فصل شیدایی" پیش از این در چند استان دیگر اجرا شده است، افزود: این نمایش با بیان هنری و استفاده از جلوه‌های نور و تصویر به بیان مفاهیم حقیقی اسلامی می‌پردازد.


کوشکی با بیان اینکه این نمایش هر شب میزبان ۱۰ هزار نفر از شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) خواهد بود، ادامه داد: هزینه بلیت این نمایش برای هر نفر ۴۰ هزار تومان تخمین زده شده است، اما مخاطبان این نمایش در شیراز در مدت برگزاری این نمایش مهمان حضرت احمد بن موسی (ع) هستند و هزینه بلیت رایگان خواهد بود.


وی اظهار داشت: این نمایش روایتگر رویداد‌های مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه (س)، شهادت حضرت زهرا (س)، واقعه کربلا، مباهله، انقلاب و دفاع مقدس، واقعه غدیر و ظهور منجی موعود است.


سرهنگ پاسدار کوشکی بیان کرد: ۲ رویداد مهم تاریخی ورود حضرت احمد بن موسی (ع) به خطه فارس و بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس که رزمندگان استان فارس در آن حاضر بوده‌اند به نمایش فصل شیدایی اضافه شده‌اند.


معاون هماهنک کننده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: ۵۰ غرفه نمایشگاهی با موضوعات فرهنگی، هنری و اقتصاد مقاومتی در حاشیه محل برگزاری این نمایش برپا می‌شوند.
انتهای پیام/ر

نمایش "فصل شیدایی" در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارمانااآ
۲۲:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
الی بود.
آخرین اخبار