در چهارمین روز از هفته دولت ۶۲ طرح روستایی با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان سردشت افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فرماندار سردشت در آیین افتتاح طرحهای روستایی ، در هندآباد گفت: هدف از افتتاح طرح ها و پروژه های دستگاه های اجرایی الگوگیری و ایجاد  انگیزه برای تکرار و افزایش هرچه بیشتر خدمات است.

نژاد جهانی همچنین با اشاره به مشارکت دولت و مردم در اجرای طرحهای عمرانی، اظهار کرد: امروزه توسعه با حاکمیت یک طرفه سیستم دولتی ممکن نیست و به مشارکت مردم نیاز  است و چنانچه دولت و مردم منافع مشترک و همسانی را دنبال کنند انگیزه لازم در نگهداری از آن هم در دو طرف به وجود می آید.

بخشدار مرکزی سردشت نیز گفت: به مناسبت هفته دولت 62 طرح شامل سنگفرش، دیوار حائل، بوستان روستایی، هدایت آب های سطحی، و بهبود عبور و مرور در 29 روستا با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون ریال با بودجه دهیاری ها و بدون احتساب کمک های مردمی و خودیاری ها افتتاح شد.

ناصر یوسفی افزود :در سه ماهه نخست  امسال مشکلات روستایی در سطح 35 روستای بخش مرکزی شهرستان شناسایی و با تعریف 85 طرح نسبت به رفع آنها برنامه ریزی و اولویت بندی صورت گرفت.

بخشدار بخش مرکزی سردشت بیان کرد: به نیابت از تمام این طرح ها سنگفرش 3 هزار و 200 متر مربع روستای هندآباد با اعتبار یک میلیارد و 340 میلیون ریال افتتاح شد که 60 خانوار با 305 نفر جمعیت را در برمیگیرد.

افتتاح پروژه برق رسانی به روستای خوارمیر

همزمان با افتتاح طرح ها در هفته دولت روستای محروم و مرزی "خواره میر" در بخش مرکزی شهرستان با 12 خانوار برای نخستین بار برق دار شد. که اعتبار آن 688 میلیون ریال است.

از مشخصات فنی پروژه برق رسانی به این روستا  احداث 20 کیلو ولت هوایی به طول یک هزار متر، احداث یک دستگاه پست هوایی، احداث خط 400 ولت هوایی به طول 200 متر است که برای 12 خانوار انشعاب نصب شده است.

بهره برادری از یک باب ساختمان مددجویی در شهر ربط

 یک باب مسکن مددجویی برای یکی از افراد تحت پوشش کمیته امداد با زیر بنای 90 مترمربع و کمک بلاعوض 200 میلیون ریال  از دیگر طرحهای بود که در چهارمین روز هفته دولت در سردشت به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/ح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.