همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به پرجمعیت‌ترین روستای مهدی‌شهر «فولاد محله» کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر گفت: علاوه بر کلنگ زنی پروژه گازرسانی در فولاد محله چندین پروژه های عمرانی شهرستان مهدی شهر با حضور استاندار سمنان به‌طور هم‌زمان به بهره‌برداری می‌رسد.


وی به برخی از برنامه‌های استاندار سمنان در سفر یک‌روزه به شهرستان مهدی‌شهر اشاره کرد و افزود: محمدرضا خباز در نخستین برنامه خود به شهرستان مهدی‌شهر در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام می‌کند.


فرماندار مهدی‌شهر اظهارداشت: استاندار سمنان پس از کلنگ زنی طرح گازرسانی روستای فولاد محله کلنگ احداث پارک و مجتمع اقامتی شهمیرزاد را بر زمین می‌زند.


ارگی با بیان اینکه در پنجمین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی در مهدی‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی شهرستان مهدی شهر ساعت 17 و 15 دقیقه عصر و در فرهنگسرای نیستان مهدی‌شهر انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه استاندار در این سفر یک پروژه بخش کشاورزی را نیز افتتاح می‌کند افزود: واحد تولید فرآورده‌های لبنی سیبری در شهرک غنچه انگوری این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/ م


پروژه های عمرانی و کشاورزی شهرستان مهدی شهر باحضور استاندار افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار