هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۷۰ طرح عمرانی و خدماتی درشهرستان جاجرم با حضور استاندار خراسان شمالی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ ۷۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان جاجرم بااعتباری افزون ‌بر ۳۳ میلیارد تومان با حضور استاندار خراسان شمالی و مسئولان شهرستانی به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه‌بر مردم شکل‌گرفته است و ما باید شکرگزار این نعمت الهی که به ما عطاشده است باشیم.

محمدرضا صالحی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی بودند که وفادار به مردم و انقلاب بودند ، افزود: اکنون نیز همه‌ی دولتمردان باید رفتار آن بزرگواران را الگوی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم ۱۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای توسعه خراسان شمالی اختصاص یافت که در جهت توسعه سرمایه‌های ملی بکار گرفته شد.

صالحی به پتانسیل‌های شهرستان جاجرم اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی صنایع، کشت و فرآوری گیاهان دارویی ازجمله پتانسیل‌های شهرستان جاجرم است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا شاهد توسعه و رشد شهرستان جاجرم باشیم.

وی عنوان کرد: مطالعات اجرایی آزادراه میامی-جاجرم به طول ۶۰ کیلومتر انجام‌شده که عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

علی‌اکبر محبی فرماندار شهرستان جاجرم افزود: شهرستان جاجرم درزمینه های مختلف پتانسیل‌های فراوانی دارد که سیاست ما بر توزیع عادلانه بودجه و استفاده از پتانسیل‌های هر سه بخش بوده است.

وی به موقعیت خوب شهرستان در  خراسان شمالی اشاره کرد و گفت:جاجرم تنها شهرستان استان است که به شبکه ریلی کشور متصل است و باید از این ظرفیت بسیار خوب استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان جاجرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.