بیست و یک دستگاه دولتی و اجرایی برتر بیستمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،صالح دریانورد دبیر این جشنواره گفت: این دستگاه های دولتی و اجرایی در زمینه های عملکرد ، ارتقاو افزایش بهره وری ارزیابی شدند .

وی افزود: بیش از 50درصد از دستگاه های دولتی در حوزه عملکرد و وظایف به عنوان دستگاه برتر ارزیابی شدند.

دبیر این جشنواره گفت: این دستگاه ها در شاخص های عمومی و اختصاصی ، اختصاصی ، عمومی ، اقتصاد مقاومتی ، مسئولیت‌های اجتماعی و راهبری و پژوهشی برتر شدند .

دریانورد  افزود: دستگاه‌های برگزیده شاخص عمومی و اختصاصی ، شیلات، آموزش‌وپرورش، شرکت برق منطقه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت آب و فاضلاب روستایی است .

وی با اشاره به اینکه در بخش اختصاصی شرکت آب منطقه‌ای، امور اقتصادی و دارایی و فرودگاه‌ها برتر معرفی شدند گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان جهاد کشاورزی واداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در شاخص‌های عمومی برتر معرفی شدند.

دریانورد افزود: در بخش اقتصاد مقاومتی هم اداره کل راه‌آهن، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، بنادر و دریانوردی و بانک کشاورزی برتر شدند.

دبیر بیستمین جشنواره شهید رجایی استان در بخش مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و پالایشگاه گاز سرخون و قشم را برتر معرفی کرد .

دریانورد افزود:دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی هرمزگان در بخش راهبری و پژوهشی و صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس هم در بخش تعاون بین بخشی و گفتمان سازی برتر شناخته شد.

وی گفت: فرمانداری‌ها ی جاسک، قشم و بستک و بخشداری های چارک، رویدر و بخش مرکزی میناب هم برتر معرفی شدند.

استاندار هرمزگان هم در این نشست داشتن نیت الهی ،روحیه جهادی همراه با تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر را از مشخصه های دستگاه اجرایی معرفی کرد.

جاسم جادری افزود: مسئولان استان بایدعلاوه بر اینکه انتقاد پذیر باشند ارتباطات مردمی قوی هم داشته باشند.

انتهای پیام/ف

دستگاه های برتر دولتی و اجرایی جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.